رنگ کاری درب و کابینت

با ما تماس بگیرید.

دفتر : 77591821-021

تماس فوری :09128686919

کارگاه :09366807547

کلیه خدمات رنگ کاری ،رنگ کاری کابیت،رنگ کاری درب کابینت،رنگ کاری درب های تمام چوب ، رنگ کاری درب چوبی ، سیلر و کیلر کاری درب چوبی ، رنگ کاری درب چوبی با استفاده از انواع رنگ های ضد آب تمام پلی استر ، پلی اورتان و رنگ های گیاهی ، پولیش کاری درب ، پولیش کاری کابینت،رنگ کاری کابینت مات، رنگ کاری کابینت سوپربراق،رنگ کاری درب چوبی،رنگ کاری درب تمام چوب،پولیش کاری درب چوبی،رنگ ضدآب مخصوص کابینت،رنگ ضدخش برای درب چوبی، انجام رنگ آمیزی کلیه درب های چوبی( لابی، اتاقی، سرویس و ……

آموزش رنگ کاری چوپ صفر تا صد شامل :

مراحل رنگ کاری چوب 

سمباده زنی جوب

آموزش اجرای مراحل آستری و پرایمر تا آماده سازی کامل چوب

آموزش رنگ کاری درب چوبی

آموزش رنگ کاری انواع درب چوبی سفید ، رنگ درب چوبی پتینه ، پولیش کاری درب چوبی،  سیلر و کیلر زنی درب چوبی

آموزش شناخت انواع رنگ های مخصوص درب چوبی و کابینت ،آموزش شناخت انواع رنگ های ضد آب و ضد خش وپلی اورتان و اپوکسی مخصوص درب چوبی و کابینت 

تعمیرات رنگ درب های چوبی و پولیش کاری کابیت  

رنگ درب کابینت، رنگ کردن کابینت ام دی اف وچوبی، رنگ درب چوبی، رنگ آمیزی کابینت چوبی، تعمیرات وخدمات رنگ کاری کابینت، خدمات رنگ درب چوبی وکابینت، رنگ اکریلیک برای کابینت

رنگ کاری درب و کابینت

 یکی از بهترین راهکارها در نو سازی کابینت و درب یا تغییر رنگ آن برای هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه در مواقع خاص می ‌باشد. رنگ کاری کابینت و درب این امکان را به شما می دهد، که با هزینه نسبتا کم در فضای آشپزخانه خود تغییر و تنوع ایجاد کنید.

اصلی ترین گام در رنگ کاری کابینت و درب  اطلاع کامل ازبهترین جنس کابینت و چوب  و رنگ مناسب برای بافت کابینت ها و درب ها  می‌باشد. کاربرد دیگر رنگ کاری کابینت و چوب در طراحی کابینت های و درب  رنگ  است که امروزه بسیار طرفدار دارند.

در هنگام انتخاب رنگ مورد نظر در حین اجرای این ایده توجه به دیگر عناصر محیط مثل طرح و رنگ سقف کاذب ، دیوار پوش و نقاشی ساختمان مدرن برای دیوار و طرح و رنگ کفپوش از اهمیت بالایی برخوردار است.

تغییر رنگ کابینت mdf و درب های چوبی

سوالی که بیشتر افراد در این خصوص می‌پرسند این است، که آیا کابینت ام دی اف را میشود رنگ کرد؟ در این خصوص گفته می‌شود؛ رنگ کاری کابینت در کابینت های ام دی اف هم کاربرد دارد. تمام درب های چوبی را هم می توان تعمیر و تغییر رنگ داد.

رنگ کاری کابینت

  • رنگ کاری کابینت چیست؟
  • کاربرد رنگ کاری کابینت در انواع کابینت ها
  • آموزش رنگ کاری کابینت ام دی اف خام
  • رنگ کاری کابینت یک امتیاز در تغییر دکوراسیون منزل
  • یک نکته مهم در رنگ کاری کابینت
    در این متن به بررسی رنگ کاری کابینت و اصلی ترین کاربرد آن در رنگ کردن انواع کابینت می پردازیم، و تاثیر این حرفه را در تغییر و ایجاد تنوع در دکوراسیون را با هم مشاهده می‌کنیم.

رنگ کاری کابینت چیست؟

رنگ کاری کابینت قابل اجرا بر روی انواع کابینت MDF، فلزی، وینیل، چوبی و لمینت می باشد. چیزی که در این کار بسیار اهمیت دارد آگاهی شما از نحوه رنگ آمیزی جنس های مختلف کابینت است. مثلا کابینت چوبی قبل از رنگ آمیزی نیاز به مسطح کردن سطح چوب دارد. اگر این کار قبل از رنگ آمیزی انجام نشود، نتیجه کار بسیار بی کیفت خواهد بود.

دومین موردی که در رنگ کاری کابینت باید به آن دقت داشته باشید، جنس رنگ می باشد. باید در نظر داشته باشید رنگ به طور یک دست روی کابینت بشیند و ظاهر زیبایی داشته باشد. سومین اصلی که نباید فراموش کنید توجه به زیرسازی است، برای انجام رنگ کاری تمیز و بهتر باید سطح کابینت را یک دست کنید. اگر نیاز به رفع خط یا شکستگی دارد، این موارد باید قبل از رنگ کاری با ابزار مخصوص صورت گیرد.

یک نکته مهم در رنگ کاری کابینت

رنگ آمیزی کابینت کاری ظریف و سخت است. همین طور نیاز به یک زمان مناسب و طولانی دارد. اگر توقع داشتن یک کابینت تمیز و نو را بعد از رنگ کاری دارید؛ باید برای انجام این کار تبحر زیاد و زمان کافی داشته باشید. بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار از مشاوره متخصصان این حوزه کمک بگیرید و برای رنگ کاری مناسب از کارگاه رنگ کاری کابینت استفاده نمایید.

کاربرد رنگ کاری کابینت در انواع کابینت ها

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، رنگ کاری کابینت در انواع کابینت کاربرد دارد. در این قسمت به بررسی نحوه رنگ آمیزی کابینت با جنس های مختلف می‌پردازیم. به یاد داشته باشید که رنگ کردن کابینت بدون دستگیره و کابینت کلاسیک با سایر انواع تفاوتی نخواهد داشت؛ اما جهت رنگ کردن کابینت ممبران سفید صدفی لازم است با متخصصین مجرب مشورت کنید.

همان اندازه که فرق پارکت و لمینت برای استفاده در یک محیط از اهمیت بالایی برخوردار بوده در این سبک تغییر دکوراسیون محیط نیز انتخاب رنگ‌ها، جنس کابینت و وضعیت آن امری ضروری و مهم است.

نحوه رنگ آمیزی کابینت فلزی

برای رنگ کردن کابینت فلزی، لازم است ابتدا سطوح کابینت آشپزخانه کوچک و همینطور درب آن را از جهت نبود هرگونه خش یا تو رفتگی و سالم بودن رگلاژ درب کابینت بررسی کنید و در صورت وجود هر مشکلی ابتدا به رفع آن بپردازید. انتخاب رنگ‌های براق، جهت رنگ کردن سطوح کابینت فلزی و سوپرمارکت کابینت، انتخابی بسیار هوشمندانه خواهد بود. برای نتیجه بهتر کار توصیه می‌شود ابتدا درب ها را جدا کنید و در تمیز رنگ کردن آن بسیار دقت کنید.

رنگ کاری کابینت در جنس های مختلف

توجه داشته باشید که علاوه بر کابینت های فلزی و ام دی اف، انواع کابینت با جنس وینیل یا لمینت نیز امروزه در طراحس دکوراسیون منزل پرطرفدار است. اما بیشترین کاربرد رنگ کاری کابینت دو موارد چوبی، فلزی، و ام دی اف می‌باشد. مراحل رنگ کاری کابینت های نام برده ممکن است وابسته به نوع آنها متفاوت باشد، بنابراین حتما قبل از اقدام به رنگ کاری با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید.

تماس تلفنی